8.8.2017
 
Postavili jste si u domu nebo v zahradě hotovou betonovou garáž? Pokud ano, vaše práce tímto krokem ještě nekončí. Je třeba samozřejmě upravit okolí garáže a především vybudovat dobrou příjezdovou cestu. Bez té to nepůjde. Nemůžete do garáže jezdit bahnem. Terén musí být zpevněný. Jinak byste si zašpinili auto, vnitřek garáže, špatně by se vám vyjíždělo a zajíždělo. 
 
 

Zatravňovací dlaždice patří mezi dobrá řešení 

Když už hotová betonová garáž stojí, je třeba se zabývat příjezdem k ní. Plochu pod koly auta je třeba efektivně a trvale zpevnit, aby se dovnitř dobře zajíždělo. Jakým způsobem to udělat? Výborné je využití zatravňovacích dlaždic. Ty je možné  položit buď jenom v místech kudy projíždí kola automobilu, nebo také v celé ploše. Záleží jenom na vás, pro jakou variantu se rozhodnete. Obě dvě jsou velmi účinné a rozhodně platí, že postačí i pouhé vybetonování pásů.
 

Podklad musí být v rovině 

Existuje bezpočet různých druhů zatravňovacích dlaždic. Řešíte-li budování příjezdové cesty, potom vězte, že hotové betonové garáže si žádají především rovný hladký příjezd. Ted´si možná říkáte, že je to přece samozřejmost. Ovšem ne všichni jsou s tím srozuměni. Vybudování rovného bezproblémového příjezdu si žádá určité terénní úpravy. Potřebujete zkrátka srovnat terén pod budoucí dlažbou do roviny a zajistit podklad pod dlažbu. 
 

Bez úpravy by vznikl tankodrom

Jedná se o propustný podklad v podobě vrstvy hrubého štěrku, dále vrstvy jemného štěrku a nakonec písku. Jakkoli se vám možná zdá, že je to hodně práce, nevyplatí se tuto práci odbýt a podcenit. Pokud byste pro příjezdovou cestu ke garáži správně nepřipravili terén a prostě a jednoduše zaryli dlaždice do stávajícího povrchu, brzy byste zde měli tankodrom. Nezpevněný podklad by způsobil, že tlakem kol automobilu by se dlaždice zamáčkly a posunuly a nebyly by v rovině.